Merhabalar 🙋🏼♀️
39+3 haftalık kız bebeğe hamileyim.
Normal doğum planlıyoruz nasipse
Bugün dışarı çıktık eşimle arabada iki kez sancım gelir gibi oldu 25 dakika arayla eve gelir gelmez ılık duş aldım. Sonrasında iyiydim gece 2 gibi sancı oldu yine 20 dakika arayla falan 2-3 kez birde bebekte acayip bir hareketlenme var karnım bir anda sivrileşiyor tamamen geri iniyor. Doğum mu yaklaşıyor bilmiyorum herhangi bir kanama su gelmesi vs yok. Biraz yürüyüş yaptım evde iyiyim gibi şuanlık. Geliyor mu gelmekte olan bilemedim ilk hamileliğim napsam bilemedim