Buse4161 Yeni anneler ve henüz anne olduğunu öğrenmemiş olanlar burada toplanalım 😅 Bebeğinizin tahmini doğum tarihi ne? Yılın son bebeklerini doğuracağız hayırlısıyla. Benimki 8 aralık gözüküyor daha çok yeniyizz
Mihrimahinannesi Buse4161 12 Kasım olarak söylendi ama bakalım ne zaman gelmeyi tercih edecek ☺️ kalp atışı için de yarın muayenemiz var bakalım hayırlısı ile inşallah 🤲🏻
Buse4161 Sedaun yarın gidicem inşallah görürüz o zaman kalp atışı için daha erken 5 haftalık oluyor yarın
Bayby_Mucizem Buse4161 Bizde 8 haftalik olduk keseyide kalp atisinida duyduk yarin yine kontrolumuz var iyi haberler alalim insalh saglikla
Beyzanrdmrci Merhaba, ben de kasım annesi olacağım inşallah. 2 hafta önce gittim doktora sata göre 7 hafta oluyordu ama 4+6 dedi doktorum geç döllenme sanırım cumartesi kalp atışını duymaya gideceğim inşallah bekleyen bütün anneler hayırlısıyla duyarız 🌸
Sedaun Rukoss ya benimde 6+1 gözüküyor doktora gidicem bugün bebeği görürsek inş artık kesim haftası belli olur herhalde heyecanlıyım