Merhaba aranızda yeniyim, adetimin başlaması gereken gün kahverengi akıntım oldu dedim adetim başlıcak o yüzden geldi herhalde sonra bi yoktum yook 2 gündür kahverengi akıntı var azar azar çok az da bir kan geldi test yaptım silik çıktı 3 gün öncede yaptım silikti bugünde yaptım silikti sizce neden olur teşekkür ederim şimdiden