Halime23 size bişey sorabilir miyim bende 9 Temmuz’da adet oldum
15 Ağustos oldu hala adet olmayınca test yaptım pozitif çıktı ve doktora gittim karından keseyi hemen gördü dr
Sizce benim gebeliğim 14 günlük bi gebelik olsaydı karından keseyi görür müydü ? Son adet tarihine göre hesaplıyorlar ya gebeliği o yüzden kafam çok karışıyor benim