Zeynepbera 37.haftaya girdim ve doğuma 1 hafta kaldı ama ben tam 1 haftadır çok feci öksürüyorum doktorda asla ilaç vermedi nasıl geçireceğim ben bu öksürüğüüü
NereyeKoyduysanOrdadir Zeynepbera internetten pekmez ve tereyağ kürü olarak aratın, içebileceğiniz gibiyse deneyin. benim öksürüğüme çok iyi geliyor bu karışım hep bununla geçiririm.
rabiali54 Zeynepbera bende 37+3 benim doğum belli değil ama bayramda öyle bi salgına yakalandımki burun akıntısı öksürük mahvoldum
Zeynepbera NereyeKoyduysanOrdadir Onu da denedim ama asla geçmiyor yarın dut kurusu kaynatıp birde onu deneyeceğim inşaAllah faydası olur yatamıyorum öksürmekten
Sedset Zeynepbera arkadaşım geçen hafta ben de çok fenaydım biraz zor buldum ama mevsimi geçti diye siyah turp oyup içine bal koy süzülen balı ye ben öyle kurtuldum çok şükür
Zeynepbera Sedset Sizler yazdıkça aydınlanıyorum vallahi yarın doktor kontrolüm var eğer bir ilaç önermezse tüm şeyleri denicem🤦🏼♀️
rmysanur0919 Zeynepbera aktarlarda kozalak şurubu var öksürüğü kesiyor anında deneyebilirsin ben her gün sabah akşam bi kaşık içtim bu şekilde atlattım