Babymomyyy1 Kızlar merhaba. Bu hafta bebişimi ilk kez ultrasonda göreceğim. 6.hafta oluyor haftaya. Kalp atışını duyabilir miyim?
Salihanurrr Babymomyyy1 benimde 6+1 bende daha gitmedim cumaya randevu aldım biraz daha geçsin diye inşallah kalp atışını sağlıkla duyarız🥰