5 kaybım ardından hiç umudum yokken hamileliğim başladı ilk 3 ayı tamamlarsak rahatlarix diyorken 17. Haftada suyumun gelmesi ile dünyam başıma yıkıldı birçok doktorun gebeliğim sonlanmasi lazım demesi üzerine umudum hiç kalmamıştı takı profosor doktor gebeliğe devam edebileceğini soyleyene kadar bu seferde yaşam sınırını görebilirsiniz diye düşünmeye başladık ve çok şükür bu haftaya kadar geldik en başta düşük riski sonra yoğun kanama ve pprom tanisi (erken su gelmesi) ile hastane süreci aynı zamanda plesenta previa ve yoğun kanama sonrasında plesenta akreata derken zorlu bir gebelik geciriyorum zorlu bir doğum beni bekliyor ama kızıma kavuşmaya her geçen gün biraz daha yaklaşarak içimi umut kapliyor umutsuz herkese umut olayim 🩷🩷🩷