Karnımda bir bebek varken hala nasıl bu ameliyatı açık ve spinal anestezi olduğuma inanamıyorum .. Basit bir karın ağrısıyla girdiğim hastaneden sabahına acil ameliyata alındım. 15 cm var kesiğim birçok doktor hatasıda oldu hepsini anlatacağım ama bebeğim çok şükür sağlıklı söyledikleri gibi çocuğa bir şey olmayacak dediler ve şükür olmadı ama ben spinal ağrısından geberiyorummmmm ! Yaptıran yaşayan varsa yalvarıyorum akıl versin bu nasıl bir acı sırtım belimin ağrısından ameliyat yerim umrumda bile değill…