Hamile olduğumu öğrendim henüz doktora gitmedim.
Folik asit kullanmak istemiyorum.
Otizim tarzi bi rahatsizliga yol açtığıni duydum için. İlk hamilelimde kullandim. Oğlum Otizim degil ama zeka gelişimi yasitlarindn geri geliyor.
Bu yuzden haplar beni korkutuyor.
Kullanmayan varmı
Kullanmayip nasil beslenme sekli uyguladiniz