yesim9401 Öncelikle bugünleri yaşatan rabbime sonsuz şükürler olsun demekle başlıyorum. Bizim hikayemiz biraz uzun olcak kızlar. Bebegim hiç 40 a kadar beklemez diyordum hep içimdeki ses hep öyle planlar yaptırdı 38 39 arası gelir diye bekliyordum. Fazla hareketiydim gelisimide iyidi ona bağladım açıkçası. Bebeğim 40 a gelince stres yapmaya başladım normal istyrum acaba olacakmı ya kakasini yerse düşüncelere girmiştim tabi 2 3 günde bir kontrollerim vardı devlet hastanesinde. Burda doğumu başlamış insanları okuyunca keske benimde başlasa benimde nisanım gelse suyum gelse sancim gelse diyordum sanki görmeden özlediğim oğlum gelmicekti kendi doğal yoluyla. 8 subat cuma gunu yine kontrolum vardı sabah gittik nst de agrilarim cikti doktor hissediyormusun dedi hayir dedim. Ultrasyonda bakti bebeğin doğumu yakın dedi salıya kalmayabilir bile dedi ağrılarında var. Çünkü en son ihtimal haftaya salı suniyle baslatcakti doğumu. Catin müsait olup olmamasına bakmamıştı hiç bakti müsaitsin normale bekleyelim dedi. O gun eve gittik ağrı filan hissetmedigimden yine üzüldüm suniyi hiç istemiyordum çünkü duyduklarimdan dolayı. Aynı gün akşam 5 buçukta suyum geldi ve durmuyordu hep devam etti bu arada depend olmasa napardim bilmiyorum onu kullandım doguma girene kadar hep. Çok sevinçliyim annemle eşim bi koşturmaca bi telaş ben gayet soğuk kanlılıkla sürecin hemen başlamadığını bildiğim için dusumu aldım sıcak suda durdum biraz hurma yedim doktora kontrole geldik ebe bakti daha 1 cm dedi ağrılarında düzenli degil deyince evimiz çok yakın diye yatış istemedim. Ama her ihtimale karşı gece yine hastaneye ugradik 1 gbi nst bakti açıklığa bakti yine şiddetli değildi. Eve gittik gece 2 buçukta sabaha kadar uyumadım bazen 10dk bazen 5 dk olan sancılarım oldu ve adet ağrım olamamıştı daha önce bunlar bana çok geliyordu. Sabah oldu 11 gbi midem bulanmaya başladı tansiyonum düşer bebek strese girer diye korktuğumdan hasteneye geldik ama çok yorgun ve uykusuzum en önemlisi bebeğime kavuscam diye mutluydum zaman geçtin bitsin istiyordum. Geldiğimde 2 cm olmuş açılık ağrılar var ama şiddetlenmemiş dedi. 5 buçuğa kadar ailemin yanında sancılarımı çektim cumartesi hastane boştu yürüdük biseyler yedik yatış yaptirmamistim ama midemden dolayı ayrılmak istemedim ordan. Koridorda geçirdim o süreci. Ağrılar siklasinca yatışa gireyim dedim gözetim de olurum zaten ebeler arada bekleme salonuna çıkarıp aileni gösteriyorlar yemeğini suyunu çıkıp orda yiyebjliyordun. Girdim 1 saat nst de kaldım ağrılar yatarken zordu ama dayanılmaz değild. Sonuç düzenli ağrılarım başlamış ve şiddetlenmişti. Sonra ebeler doktora danisarak suni verme kararı almışlar hızlandırmak amacıyla ben onu duyunca yıkıldım zaten. Lavman yapıldı ailemin yanına gittim durumu söyledim daha yolumuz uzunmuş dedim benim sancılarım daha hiç biseymis suni takilcak dedim ve ağlamaya basladim duygusallastim bi an içimi boşaltmak istedim suniyi istememe sebebim suniden acı çekip sezeryana mecbur kalan çoğu insanı duymuştum. Benim ağrılarım az olamazdı bana göre nefesimi kesiyordu geldiğinde bide bunun 5 katını düşünmek yıktı beni. Ama kendime vücuduma ve bebeğime güven geldi vedalaşıp girdim ve suniye baglandım 6 gbi. Azla başladılar ve nst sürekli bağlı olduğundan zordu yatarak karşılama açıklık 2 cmle başlandı 4 cm olunca serum hızını arttırdılar iste o kısmı hiç anlatmak istemiyorum ama ebeler çok iyidi geldi gitti bana moral verdiler ne kadar dirayetlisin istersen bağırabilirsin ne kadaar sabirlisin demeleri beni motive ediyordu tek sorduğum ne kadar daha surcek vücuduma bağlı oldgunu söylediler. En son noktaya gelmiştim 7 8 cm olmuş yardım edin diye seslendim kötüydüm yani ölücem sanıyordum bitmiycekmis gibi geliyor o süreç. Bi kusma geldi hayatimda 1 kere kusmustjm sdce buda 2.oldu midem bosaldi ben araştırdığım için biliyordum ki bu rahimi inceliğinin habercisi doğum yaklaştı kalktım su içtim elimi yüzümu yıkadım ve bana sancılarda ikinmami şöylediler öyle yaptım. En sonki sancılarımda istemsiz olarak ikinmayla bağırdım o farklı olunca anladılar tabi geldi bakti açıklık tam bebek inmesini bekliyoruz dedi ohh dedim içimden her şancı geldiğinde iyicede ikindim secde pozisyonu rahatlatiyordu öyle durdum iyice değişmiş ikinmam geldi bakti hadi çatala dediler ve ben ölü gibiyken bitsin artık bu acı diye bi enerjiyle çıktım çatala ve dediklerini yaptım. 4 5 ıkınmasa3 bebegim cıktı anlatılması imkânsiz bir durum allaha binlerce kez şükür 23.10 da dogdu meleğim bende kuş gibi oldum sancısız ve bebekliydim :) ebeler telefon yasak olmasına rağmen onları hiç zorlamadım diye jest yapıp ailemden telefon alıp doğum anını ten temasını çektiler :) kızınız çok dirayetli maşallah napcagni bilen bilinçli bir anneydi dediler. Şimdi bebgimle emzirme sıkıntısı yaşıyoruz biraz dualarınızı eksik etmeyin oda duzelsin evimize bi aksilik olmassa yarın cikcaz. Enfeksiyon tahlili yapıldak sabah suyum erken geldi diye ınş oda temiz çıkar bebeğimle evime sağsalim gideriz. Bu arada dikisim var bilmiyorum kactane oldgunu zor değildi atılması. Evden çıkarken meryemana otunu suyu koyup okumuştum doğumdan sonra eşim gidip çıkardı sudan. Yatışım yapılana kadar hurma yedim. Bilmiyorum faydası oldumu ama 5 saatlik acı sonucu mutluluğa erdim allahın izniyle. Ama herkesin doğumu farklı vücudu ve öncelik sırası farklı ne olursa olsun kendinizi en en fazla acıya kadar olabilir dayanabilirim mantığını oturtunki bas edenleriniz. Uzun oldu ama tüm süreci anlatmak istedim birde bebeğimiz gelmiyor diye üzülmeyin her bebeğin vakti saati varmis bunu öğrenmiş oldum :)) sorularınız olursa cevaplarim herşeyi acı yada tatlı anlatmak istedim ben daha farklı düşünüyordum doğumumu ama çok çok farklıymış gerçekler ;)
Doga_deniz yesim9401 yaa ben çok duygulanıyorum bu postları okurken😭 Allah miniğini sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin canım gözün aydın 😍
Snnddhbdbdnr yesim9401 ay benimkide 34+1 Okurken ağladım günlerim yaklaştı sonuçta Korkmuyorum ama o gün ki duygu yuntatmayı cok istiyorum sanırım bitan önce bebeğimi görmeyi 😔
BeyzZaA yesim9401 Allah analı babalı büyütsün çok geçmiş olsun bu arada dapend nedir ne diye kullandınız
yesim9401 BeyzZaA kilot şeklinde hasta bezi. Suyum geliyordu hastaneye giderken kullandım çıkınca da kanamada kullandım
Smyyoky yesim9401 maşallah, Allah hepimize güç kuvvet versin 🙏🏻 Bebeğinizi sağlıkla ve huzurla büyütün inşallah 💞💞