Merhaba 20 haftalık gebeyim kollarımda ve el bileklerimde özellikle kaşıntım oluyor şiddetli değil ama kaşıma ihtiyacı hissediyorum. Normalde de kuru ve egzamaya yatkın bir cildim var nemlendirici sürünce rahatlıyorum ama hep benzer yerlerin kaşınması burada gebelik koleztazı olabilir mi diye düşündürdü bu haftalarda gebelik koleztazı olabilir mi ?