Berlin Ben Sevim hanıma gidiyorum şimdilik çok memnunum,muayeneden çıktığımda aklımda tek soru işareti kalmıyor her şeyi benim sormama gerek kalmadan tane tane anlatıyor ve anlayışlı biri