hakkah24 Gammz Doğum rapor ücreti brüt maaş üzerinden hesaplanıyor yani tamamen sizin aldığınız maaşa bağlı değişiyor diye biliyorum ama net bilen birileri çıkar elbet ben de yeni izne ayrıldım çünkü
Soykan97 Asgari ücretle çalışıyorsan 65 bin civarı canım. Günlük kazancının üçte ikisini 112 günle çarpıyorsun tekil gebelikse.
Soykan97 Gammz Ekim ayında doğum yapan 2 arkadaşım var ikisine de 50 bin yattı maalesef ki asgari ücretten 2-3bin gibi fazla alıyorlardı.
Soykan97 Znt düzenli yatmıyor. Ya bir kısım yatırıp sonra kalanı toplu yatırıyorlar yada en son toplu yatırıyorlar.