lnbahar Kızlar izmirde doğum ücretleri nasıl, en son 3 sene önce egepol eski binada 5 bine doğurdum. Şimdi ikinciye hamileyim. Hastaneleri ve fiyatları yazarsanız çok sevinirim🙏🏻🌸
gizzzy35 lnbahar Henüz Doğum yapmadım doktorum irfan özer memnunum orada planlıyorum Allah kısmet ederse fotoğraf çekimi de içinde ücretsiz
gizem_sert Bsygt95 bende buca Tınaztepe ye gidiyorum 51.500 TL dediler doğum için zamdan önce 40.000 TL ydi.
Bsygt95 lnbahar vala 55 dedi banada 1 ay sonra 78.50 oldu dio bana paketi şimdi alın Temmuz’da olcak dogumum Temmuz’a kadar bi daha yazın zam olucakmış dedim her ay zammı yapıyorsunuz yasal mı bilmiyorum önerdigi paket te çok saçma geldi ne yapıcam bilmiyorum
lnbahar Bsygt95 gerçekten şikayet etmek gerek bu kadar zam olmasının normal olduğunu düşünmüyorum. Gerçekten çok uçuk rakamlar
lnbahar aylinpalaa paket alamıyorum sürekli şehir değiştirebilirim eşimin işi sebebiyle yoksa ben de öyle yapardım