Premsescik Zehra düşünüyordum ama eşim ısınamadı isime 2 kızım daha var Esila Eylül adında bu bebeğimin adınıda en son esleme karar verdik sizce nasıl bu ismi taşıyan bebekler nasıl oluyor
Mry2020 Premsescik başkaları yazdığı için yazıyorum kızımın kreşinde Eslem vardı gerçekten yaramaz ve bilmişti
Sevgikaya1525 Premsescik ablamın kızı eslem bde eltimin kızı ikiside aynj karakter bebeklikleri çok gzl ama sonrası çok sorun yemeyi aşırı seven ve kıskançlık ve laf anlamaz tipler😀 çok bilmişler herşeye cevabı olan asla yoktan oturdan anlayan kişiler dediler
zynpknt Hfszynp kız küçüklük de önemli 😂😂 teyzem diyor ki bu canımdan bezdiriyor 2 kızı var öbürkü 24 saat onunla eslem okuldan gelince aşırı yoruluyorum diyor😂
KumpirsMom Premsescik benim tanıdığım eslemler çok fena bide gıcık tiplemeler 🤭 Erva , Ezel , Esin nasıl sizce
Cugulibinnazzz Premsescik aman aman bir arkadasin kızı Eslem evlerden ırak Allah bağışlasın da çok yaramaz😁😁😁