Şuan hastanedeyim saat 10 da doğdu güzel kızım çok şükür kolay geçti doğumum 3uncu ıkınma da doğdu çok şükür ama sonrası daha zordu benim için elhamdülillah sağ salim aldım kucağıma rahatlatan insAllah daha detaylı anlatırım Allah sizlerede kolaylıkla bir doğum nasıl etsin