Merhaba anneler 5 yaşında oğlum var . Doğumumdan 2 hafta sonra dvt oluşup toplardamarım tıkanmıştı . Sol bacağım şişmişti ve bacaktan anjuyo olmuştum . 6 ay kan sulandırıcı kullandım. Şimdi 2.gebelik düşünüyoruz eşimle . Hamile olursam yine kan sulandırıcı kullanmam gerekiyor. Hamilelik henüz belli değil ,bu durumda kan sulandırıcı kullanmalı mıyım? Benim durumumda olan biri var mı?