Kızım tam 3:30 aylık, son bir haftadır açlıktan ağlıyor beslenmesi için kucağıma alıyorum bu sefer sürekli gözü bir şeylerde bir türlü biberonu tutmuyor. Kızım beni emmediği için anne sütünü biberon ile veriyorum, onu beslemek o kadar zor ki şu an bazen televizyon açık oluyor hemen gözü oraya kayıyor biberonu tutamıyor, üstümde renkli bir şey oluyor hemen onu çekiştirmeye başlıyor kendi eline bakıyor, onu beslerken biri konuşsun hemen oraya dönüyor yemiyor yani uyanıkken onu beslemek zülüm ancakmayıştırıyorum biraz sallıyorum gözü gidiyor kapanıyor o şekilde yerse yiyor son bir haftadır yemiyor da doğru düzgün aç açlıktan ağlıyor ama niye böyle yapıyor ben anlamadım normal mi endişe etmemi gerektiren bir şey var mı doktoruna ulasmam gerekiyor mu