Saç zaten ölü deri, hamilelik öncesi kullandığım ne varsa kullanıyorum. Hemen duruluyorsunuz bir sıkıntı oluşturacak kadar nüfus etmiyor saç derisine.
Duş jelinde de ben öncesinde kullandıklarımı kullandım açıkcası çok takılmıyorum.
Bunların yerine güneş kremi ve nemlendirici daha önemli bence, vücutta emilen ürünler daha kritik. Solante kullanıyorum, çatlak kremi de lierac.
Roll on da nispeten en temiz içeriklisini almaya çalışıyorum ama “şu çok iyidir” diyebileceğim bir marka yok. Hepsi birbirinin laciverti.