Aşılama sürecindeyim doktorum çatlatma iğnesi olarak ovitrelle artık üretilmiyor diyerek gonapeptyl verdi. 2 tane.
Gonapeptyl için tüp bebek tedavisinde kullanılıyor tutunmayı engelliyor gibi yorumlar okudum doğru mu?
Bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen kafam allak bullak oldu