Kubraabay 37+3 aşırı sancıyla uyandım birden göğüs altımda ciddi ağrı var sanki çocuk içerde sıkışmış gibi hissediyorum ve ciddi ağrı çekiyorum şuan acaba doktora gitmeli miyim pazartesi gidecektim ama çok arttı emin olamadım nefes alamıyorum
07-humeyra Kubraabay gogus altinda sanci olmaz dogumda kum yada tas dusuruyor olabilirsiniz ben yasadim ayni zamnlarda aynu seyi nefes alamiyordum doguruyordum zannettim gece acile gittim ultrosonda birsey yoktu sabah kendi doktoruma gitmistim bakildi tahlil falan kum dusuruyordum