Ranni Tüm gün kızımın gözüne bakıyorum uyusun bende yatayım diye akşam olup uyuyunca çocuk bana bir şeyler oluyor uyku gidiyor sizinde böyle mi kızlarrr
Berooo123 Ranni bende aynı akşam uyudu saatlerce ama ben uyuyamadım uyanınca of keşke uyusaydım diyip pişman oluyorum
Gamzeli_03 Ranni ayyy yok benim hep uykum var 10 aylık saat başı uyanıyor hala kesintisiz uykum yok parça parça hep
Ozgekiz Ranni ben onu öğlen yapıyorum, uyusun da ben de uyuyayım diye 🤭 birlikte uyuyoruz 🥰 akşam da bak bu saat olmuş telefondayim 😄 Not: çamaşır makinesini bekliyorum
Gamzeli_03 Ranni büyük de aynı idi anne olmak kolay değil cennet boşuna ayaklarımız altına verilmemiş 🌹🌺🤲🏻😘
Ozgekiz Ranni ben hamileyim ve evi 💩 götürse umrumda olmuyor 😄😄😄 yemek de dışardan söylenir amaaaan diyorum hahaha 😄
Ozgekiz Ranni amaaaan boşver 😄 bugün arkadaşım geldi kahve içmeye, ayaklarına dikkat et, oturduğun yeri bir kolacan et de otur dedim. Her an her yerden oyuncak çıkabiliyor😄