İlk gebeliğim kimyasal gebelik olduğu için doktor progestan yazdı kızlar ama risk olduğu için değil önlem amaçlı dedi dün kullanmaya başladım bugün lavaboya girdiğimdi hafif sarımsı akıntım oldu ama çok az peçeteye geldi sizce normal mi korktum ya neden oldu ki