Ben de 5+4 haftalığım 2-3 günde ancak çıkıyorum, üstelik normalden daha çok acıkıp yemek yiyorum, bol bol gaz oluyo ama tuvalete çıkışım 2-3 günü buluyo, ilk kabızlık olunca zeytinyağı içtim iki kaşık, şimdiki yine 3. Gün kendi geldi, sanırım kefir başlamam lazım daha rahat içerim eğer besleyici de olursa ne ala, yalnız neden sade meyveli tercih etmekte nasıl bir sakınca var, ilk gebeliğim tecrübesizim ve henüz doktor randevum gelmedi bilgilendirirseniz çok sevinirim.