Ugurlu32 Doğumu bu ay olanlar 36+4′teyim. Doğum şekilleriniz belli mi, neler yapıyorsunuz doğumu kolaylaştırmak için ya da zamanı geçirmek için? Ben çok heyecanlıyım ve ufak ufak ağrılarım başladı, aşağıda baskı arttı. Sizler ne durumdasınız?
zynpknt Ugurlu32 ay 34 bu ay mı olur mayıs mı bilemiyorum serklajdan dolayı erken olma ihtimali var ama bakalım şimdiden yalancı sancılarım başladı🥹
heyymomm Ugurlu32 38+1 ilk doğum normaldi yine normal düşünmüştüm ama bebişim en son hala tersti. pazartesi sezaryen günü verirler sanırım 🥹
lilyum_ Ugurlu32 saat 00:00 itibari ile 38 haftalık olduk. Kendimi iyi hissettikce pilates yapıyorum. Aklıma geldikçe hurma yiyorum. 2 3 günde bir perine masajı yapıyorum. İnsallah bu hafta pozitif doğum hikayem diye yazmak nasip olur🥹
Novella Ugurlu32 36+5teyim. 11 gün kaldı. Planlı sezaryen olacağım nasipse. Artık son zamanlar ağrılar sancılar belirsizlik biraz endişelendiriyor. Bakalım neler olacak☺️
Ugurlu32 lilyum_ Ay inşallah yazabilirsiniz pozitif olarak 😍 ben de öyle çok istiyorum ki en son baş geliş idi. Birkaç gündür aşağıda hissediyorum kanala indi mi meraktayım. Yürüyüş yapabiliyorum şu ada sadece fazlaca baskı ve tuvalet problemim oluyor çünkü.
yorgunmomy Bizimde bu ay nasipse. 2. Gebeliğim ilki sezaryen olduğu için buda sezaryen olucak hafta içi kontrole gidicem gün verir büyük ihtimalle 36+6 olduk an itibarıyla 🫠
Aysgullllll 39+4 üm daha bebek kanalda değil yürüyüş düzenli yapıyorum ahududu çayı pilates topuyla dairesel hareket egzersizler hurma ananas yiyorum merdiven inip çıkma ve cinsel ilişki önerdi doktorum bir de perine masajı dedi ama yapamıyorum onu göğüslerin uyarılması da etkiliyormuş
Sumbgdy Aysgullllll günlerimiz aynı sizinle, bizimki de kanalda değildi en son doktor membran sıyırma yaptı geçen hafta süreci biraz hızlandırmak için. Kanala girince nasıl anlatacağız acaba tıkır tıkır bişeyler yapıyor içerde ama karnım da hiç düşmedi 😂
Pinar-inaloglu Ugurlu32 37+3 olduk bizde 38 de çatı muayenemiz var orada aksilik olmazsa bebek kanala girmiş şuan için normal görünüyor, 😇
fpkprensesim Novella bende bekliyorum hala bakalım bugün ne diyecek doktorum sağlıkla kucağınıza alın inşallah
lilyum_ Ugurlu32 benim de 2 hafta önceydi kontrolüm. baş geliş demişti doktorum. pazartesi tekrar randevum var. Bikini bölgemde sertlik hissediyorum. Galiba kanala indi yani inşallah inmiştir. Bakalım ne diyecekler
yorgunmomy Ugurlu32 ben 17 si falan diye düşünüyorum salı perşembe ameliyat günleri diye duydum doktorun acil bi durum olmadığı sürece. Bakalım hayırlısı artık inşallah
beyzakplan Merhabalar, 36+4 teyiz yalancı sancılarım oluyor artık heyecan basmaya başladı bebeğim doğum pozisyonunu almış heyecanla beklemedeyim🥹♥️ Ne zaman hurma yemeye başlamalıyım
Ugurlu32 beyzakplan Günümüz aynı sizinle, 36.hafta itibariyle günde 2,3 adet yiyebilirsin demişti benim doktorum. Salı günü çatı muayenesi var meraktayım ben de ne olacak diye 🥰
cennet_elmas prensesimveannesi sanırım doğum tarihimiz ve günümüz aynı bende bugün 37+2 olduk 15 yada 16 Nisan gibi alırız dedi doktor
Cacaege Ugurlu32 35+4 olduk sezaryen günü henüz verilmedi bu 2. Gebeliğim bakalım nisan sonu gibi düşünüyorum