Beriliko smsmzyc bence gidin ihmal etmeyin sonra pişmanlık olmasın kakasınıyapabilşr suyu azalabilir son dönem çok riskli
Marria bsrm hayırlı doğumlar canım 🙋🏻♀️ Bana daha öyle birşey söylemedi inşallah hayırlısı ile normal olur
SerpilG cansumutluasyaaa hemen söylim cnm. Hiçte dedikleri gibi olmadı 2 saat kadar sancı çektim hop doğurdum 😀sabah saat 8 e doğru doğurdum
Aylingamze SerpilG canım suyun geldikten kaç saat sonra doğurdun bide suyu gelmeden önce bi belirti varmıydı
cansumutluasyaaa Aylingamze Su gelmeden önce hiç bir belirti olmuyor aniden oluveriyor sağolsun 😀 kizimda benim gece geldi öğlene ancak dogurabildim gerçi sabah 6da başlamıştı sancilarim hızlı olsun diye suni vermeye başladılar 8bucukta 11:45 de kızım kucagimdaydi 😇
Byzsf41 Kızlar 39+4 deyim Öğlen sümüksü kahverengi leke gördüm iç çamasırımda. Bu mudur nişan dedikleri ??