Kızlar ilk çocugum erkek reglime bir hafta kala ögrenmiştim ve betahcg yüksek çıkmıştı birinde duydum beta erkenden yükselirse çogul veya erkekmiş diye şimdikinde de yine bir hafta kala ögrendim ama degeri yarım ve ikisinede aynı zamanda hamile kaldım reglim biter bitmez sizin cinsiyet ne ve kaç haftalıkken kaç beta ile ögrendiniz