Bonnusimo merhabalar sağlıkla gelsin yavrunuz. Benim biri haziran sonu,diğeri de temmuz sonu çocuklarımın. İkisinde de ilk 1haftadan sonra kısa kollu ,askılı çıtçıtlı badiler ile geçirdik yazı. Doktorumuz her zaman sıcağın çocukları soğuktan daha fazla hasta ettiğini söyler. Kundak seven bir bebek olursa ince müslinlerle kundak yaparsınız zaten. Kundağın içinde birde uzun kollular olursa yaz sıcağında çok fazla gelir bence. Biz izmirde yaşadığımız için aşırı sıcaklardan da ötürü olabilir tabi ama kendinizde 1kat fazla giydirmeniz yenidoğan döneminde en sağlıklısı, o da içine ekstra bir atlet olarak düşünebilirsiniz. Biz klima olmadan bile gün geçirmedik inanın. Büyükler bu konuda fazla evhamlılar malesef sonra isilikle uğraşmayın birde