highlighter1010 Merhaba Kanala girmeyen sonradan giren oldu mu ne yaptınız girmesi için Refakatçim sadece eşim olacağı için normal yapıp iyileşme sürecini kısa tutmak istiyordum Sağlıkla gelsin önemli olan o ancak kanala girmesi için tavsiyesi olan var mı :(
Beri-4835 highlighter1010 Sizi olumsuz etkilemek asla istemem ama olmayınca da olmuyor malesef 40+6 ya kadar bekledik doğumu başlattılar ona rağmen kanala girmedi ve malesef sezaryen olmak zorunda kaldım. Rabbim hayırlısını ve kolayını nasip etsin🤲
Miranne Kanal için hareket bilmiyorum ama doğum için yapılan hareketleri yaparsanız belki faydası olur onada. Squat bol yürüyüş
highlighter1010 Miranne doktorum doğum başlatacak şeyleri yapma da doğum başlarsa sezeryana alırız çünkü dedi
highlighter1010 Beri-4835 sanırım kabullenme dönemine girdim olmayınca olmuyormuş cidden hareketlerle bebeğimi strese sokmak da istemiyorum kordon dolanması vs :( kaç günde toparlandınız acaba
Beri-4835 highlighter1010 2. Gün bebeğime kendim bakıyordum ve 1 hafta sonra 15 20 dk yürüyecek kadar yol gittim çarşıya. Benim yanımda kimsem yoktu. Mecburiyetten kalktım hareket ettikçe de iyi hissediyorsun. 15 gün kadar sonra karın ağrın vs de azalıyor baya.
highlighter1010 Beri-4835 benim de sadece eşim olacak yanımda 1 hafta falan işe başlayacak sonrasında sevindim çok geçmiş olsun 🙏🏻
Beri-4835 highlighter1010 Rabbim kolaylıklar versin. Basit birsey yok malesef çok zordu tek bebek bakmak ama Allah o gücü kuvveti veriyor. En kötü gün sabah oluyor illaki 🌸❤️
highlighter1010 Beri-4835 Amin çok teşekkürler 🌸🩷 annem yarın kemoterapi almaya başlayacak Rabbim böyle denk getirdiyse vardır bir bildiği diyorum yeter ki annem iyi olsun sizin gibi tek bakan örnekler güç veriyor ❤️