Arkadşlar kocam depremzede bugn aradilar onu isminiz çikmiş pazartesi afada gelmenz gerek kimlk ve 3,4 tane foto getirmeniz gerek dediler ama peşinat olarak 250bin tl vermeniz gerek dediler aranızda hiç depremzede olan var mı bu durumu yaşayan var mi?