Elifkoccc canım dün geceden beri bende aynısını yaşıyorum
Mart 12 reglim
Bat 6 nisandı dün gece 00:15 de kahverengi lekelendim ped dolmuyor damla damla ara ara oluyor bugün hafif leke şeklinde oldu
Beta yaptırdım
Sonuç 5,28 çıktı
Sizin bat ve sat neydi? Evde testler pozitif çıktımı ilk idrarla yapmak lazımmış