Sevcny Kızlar bu haftaya kadar çok iyiydim ama bu haftadan sonra bel kasık bacak vucut ağrısı çekiyorum bebeğin hareketleri çok sert ve kuvvetli bunlar normal mi dönerken zorlanıyorum çok erken bacaklarımın arası ağrıyor 4 gün önce doktora gittim her şey yolunda dedi ama korkuyorum
Busebicerr Sevcny Merhaba bende 32. Haftadayım magnezyum kullanıyor musunuz kullanmadığım zaman benimde aynısı oluyor ilacı içmeyi unutuyorsam mutlaka gün içinde maden suyu tüketiyorum sağlıkla gelsin 🌸🫠
nevaneva Sevcny bende 32 haftadayım aynı şekilde dönerken vs ağırlıktan zorlanıyorum özel bölgedeki kemiklerim bile acıyor resmen magnezyum kullanıyorum o ağrıların şiddetine iyi geliyor
queenanne1 Sevcny bebeğiniz baş aşağı mı? benimde 28.haftadan beri baş aşağı duruyor ağrılar kesilmiyor 35.haftaya giricem
OzgeSelcuk Sevcny bende daha dün böyle bi post açtım profilimden bakabilirsin hatta.. bende 32+1 haftalıgım inanılmaz derecede sancılarım var ne ararsan var yani :)) akşama doğru karnım taş gibi oluyor sabah kalkıyorum yumuşacık anlam veremedim. Ya çok ayakta kalıyorum ondan böyle ya da artk zamanı oldugu ıcın merhaba yalancı sancılarımız :))
Sevcny Busebicerr magnezyum bazen iki kere içiyorum iyi geliyor bugün unuttum içmeyi ama o kadar etki edeceğini düşünemedim
Sevcny queenanne1 doktor dönmeye başlamış dedi fakat tam bir pozisyona sahip değildi bende sürekli yanlamasına yattığını düşüyorum
queenanne1 Sevcny Allah hepimizin yardımcısı olsun böyle ağrılı sızılı geçince insan bir an önce doğsun istiyor hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah bebişlerimize😢
Elifseker 32.haftadan sonra bebek normal doğum şeklini almaya başlar bende 35 haftalığım ve iki haftadır yürürken bile canım acıyor
Sevcny Elifseker bende ama bir anda başladı bu şikayetler o korkuya düşürdü elimi karnımın altına koyuyorum yürürken istemsizce destek oluyorum gibi
Sevcny OzgeSelcuk sanırım bir anda geliyor çoğu kişide böyle oluyor ben bir kaç gün önce çalışabilir raporu almaya gittim doktor eşime bu haftadan sonra ağrıları artacak istediğinizde raporu düşürürüz demiş ama ben eşime inanmadım sen çalışmamı istemiyorsun falan diye kafa tuttum şuan hak veriyorum bir anda belirdi tüm ağrılar sanki
OzgeSelcuk Sevcny aynen öyle bende salı günü alacağım raporumu. Sende al bi güzel dinlen ıkı adım atınca taş kesiliyoruz çünkü
edacnr96 32ye girmemle bana da yüklendi bu ağrılar ya, gerçekten baskı ağrı arada batmalar olmaya başladı. Sanırım vücut kendini doğuma hazırlıyor, yine de doktoruma soracağım magnezyum işe yarıyorsa isteyeyim ben de
tecrubeliiannee Sevcny bende aynı şekildeyim 29+3 ayrıca kasılmalarım da oluyor pazartesi kontrolüm var
Gulsahs 34+2 haftalığız ve bende kaç gündür kasık ağrısı ve arada bel ağrısı çekiyorum özellikle akşamladı çok ağrıyor ve devamlı yer değiştirip toplanıyor bir yerde bu durum beni biraz korkutuyor
Senaasyaali Gulsahs Bende 34.haftadayim aynı şekilde bir haftadır felan ağrılarım başladı kasiklarimda devamlı bir sızı var gibi gaz sancısı sanki ama huzursuz ediyor. Kasılmalarim arttı salı günü randevum var sabırsızlıkla onu bekliyorum. Çünkü tedirginim.
Bktakdmr Ben 26. Haftadayım baştan beri bebeğim baş aşağı poziayonda ve yürürken yattığım yerden kalkarken falan bildiğin vajinam ağırıyor. Dokununca falan bir şey yok ama oradaki kasları kullanınca sanırım ağırıyor. Magnezyumda kullanmıyorum ben vallahi işe yarıyorsa kullanayım çünkü daha şimdiden yürümemi bile engelliyor nerdeyse
Sevcny Bktakdmr muhakkak tavsiye ederim ben unuttuğumda bu kadar etkisinin olacağını bilmiyordum dün içtim ağrı kesici görevi gördü resmen