izel_ Merhaba kızlar 3 ay önce kimyasal gebelik geçirdim reglime 4 gün var kan verdim 14.5 çıktı sizce az mı değer
Dilaaraa izel_ benimde adetime 2 gün vardı beta 12 çıktı adetin geçmesini bekle tekrardan ver kan. Hayırlı olsun şimdiden
Mor-kelebek izel_ canım önemli olan değerin değil aslında iki gün sonra tekrar kan ver inşallah en az %60 artma olursa korkma önemli olan iki günde bir olan artış. Her gebelik bir olmaz geçmiştekini unut moralini bozma hiç inşallah sağlıkla ilerler 🌸❤️
symaslan izel_ umarım güzel yükselir öncelikle 🌸 kimyasal da değerleriniz nasıldı acaba? Benim iki gün önce 58 di bugün 65 olmuş 😔
izel_ Mor-kelebek inşallah güzel haberler alırım ilk gebelikte kimyasal yaşayınca korkuyor insan tekrar olur mı diye
Dilaaraa izel_ betam 12 çıkınca test yaptım ve çok silik şekilde çizgi gördüm. Adetimden 2 gün geçince tekrar test yaptım direkt çizgiler belli oldu ve beta tekrar verdim düzenli artış olmaya başlamış
Sultiss00 Ben ilk 23 ile öğrendim her gebelik bir değil bence çok kafana takma ben ilk gebeliğimde çok kafama takmıştım değerleri