Ayseeee35 bende 19+3 oldum şuana kadar 2 kg aldım sabahları tartıldım da 1 kg ya yakın düşmüş de çıkıyorum inşallah çok kg almadan sağlıklı bir şekilde bebeğim gelişir kucağıma alırım hayırlısıyla inşallah 🤲 kızımla oğlumda 10 kg almistim bakalım bunda ne kadar olurum ama şuan haftam erken bebek büyüdükçe acikiyor insan daha çok bide ben gündüz değil gece daha çok acikiyorum neden bilmiyorum 😊