2Princess1Mom Zeynepsinejan 25. Haftamızdayız. Mide yanması dışında beni zorlayan bir durum yok şimdilik. 😊
Esma006 Zeynepsinejan 25+2 yiz sol karın boşluğu ağrısı çekiyorum bayramdan bu yana batıyor hiç geçmedi salı randevum var bakalım böbrek heralde. Bebek çok hareketli maşallah
bereninannesi__ Zeynepsinejan bende 2 gün sonra 27 oluyorum. Bel ağrısı ve ayak ödemleri oluşmaya başladı. Bide karnım inanılmaz geriliyor özellikle yemeklerden sonra 🥹
h_h_momss Bende 27 deyim, ödem olmaya başladı ayaklarımda,daha çabuk yoruluyorum artık, kaç kilo aldınız acaba siz?
Ceydaaas1 Esma006 şeker yukleme ve tetanoz aşısını oldunuz mu peki siz bende 25 inci haftaya gireceğim
Zeynepsinejan Benim kaburgalarım ve sol arka tarafım sırtım ağrıyor 3 gün önce yıllık izne çıktım devlet sağolsun 32. Haftada veriyor nasıl çalışırdım bu şartlarda bilmiyorum ki evde iş yaparken biraz ayakta örneğin mutfağı topluyorum yatıyorum uyku basıyor felan bu arada kilolu gebe kaldım 104 kiloyum 112 oldum
ozgeserin bereninannesi__ bel ağrısı karın kasık ağrısı bende de var karnım benimde geriliyor 26 haftaya gircez ikiz gebelik. Hiç geçmiyor ağrılar git gide artıyor sanki gerçekten zorlanıyor insan yavaş yavaş eşyalrını dolaplarını ayarlayıp sadece yatmak istiyorum 30 dan sonra çok ayakta kalmak rezil ediyor. Alt tarafa bıcak saplanır gibi oluyor bazen baskı oluyor kabızlıkta var
Tgball Zeynepsinejan 27+1′den selamlar 😇🥰 son bir haftadır huzursuz bacak sendromu başladı. Akşam saatleri vuruyor. Uykuya dalana kadar ağrıdan deliriyorum. Ağırlaşmaya başladık, bel ağrıları oluyor bazen şiddetli. Kurtulamadigim bir akinti ve enfeksiyon var 😥 ara ara karin yirtilacak gibi gerginlesiyor ve ağrı yapiyor. umarım sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize
Zeynepsinejan Tgball bende de var ve pH dengesi bozulmuş dedi fitil kullandım ama doğumdan sonra hepsi geçecek 1. Gebeliğim de böyle oldu
Pinnar7 Haftadayım cidden 40 hatta 41 belki nasıl olacağını hiç bilmiyorum 3. Trimester hiç geçmicek gibi zormuş gerçekten doğurup kurtulmayı nasip et Allahım oğlan bu arada benim
gamze_gs88 Zeynepsinejan 28+3 bende çabuk yorulduğumu hissediyorum artık çok şükür rahat gecırıyordum ama dün ağrım oldu acile gittim hersey normaldi nst biraz sancı çıktı doktor dınlen 5 dk ayakta kalıyorsan 15 dakika dinlen dedi benim erken doğum riskin var zaten 3. Gebeligim ilk ikiside erken doğurmuştu Preeklemsi var
Zeynepsinejan gamze_gs88 benimde ilk gebelikte preeklempsi vardı bunda önlem olarak coraspin kullanıyorum
Mrvkc12 27+5 bu hafta itibariyle ağırlamaya başladım , daha işten çıkmak için 4 haftam var dua edin olur mu
Tgball Zeynepsinejan benim de ilk gebeligim bu. O yüzden çok tedirgin oluyorum. Koku, kaşıntı yok ama bazen böyle su gelir gibi islaklik oluyor çamaşırda, aynı zamanda da sarı akıntı baya. Umarım sorun yaşatmadan doğum sonrası düzelir bir durum olur
gamze_gs88 Zeynepsinejan bende kullanıyorum sezeryan mı oldunuz kaçıncı haftadan doğmuştu bebegınız benım 30 haftalıkken oğlum 34 haftalıkkenn kızım oldu olurda bunda herhangi bir sıkıntı yaşamazsam acaba ne zaman ameliyat günü verir diye düşünüyorum bu ay kontrol de mutlaka Sorucam da
Yzc_asli Zeynepsinejan bende yarın 27 hafta oluyorum. 9 kilo aldım 🥲 nefes darlığı başladı çabuk yoruluyorum artık
Abcdfghe Zeynepsinejan benim de 26+2 henüz ağrılarım yok ama ayakta çok kalirsam bel ağrısı yaşıyorum. Onun dışında hareketlerini daha güçlü hissediyorum cok güzel😊 bi iki defa da mide yanması oldu. Birde dün bulantı kusma oldu uzun zaman sonra neden oldu anlamadım insallah eski günlere dönmem bir daha.
Zeynepsinejan gamze_gs88 normal doğum yaptım 35. Haftada suni sancı verdiler araştırma hastanesinde acilden girmiştim ve preeklempsi yi hiç ciddiye almadan bekledim de kontrolünü de geciktirdim 21 yaşındaydım acilden hemen hoop doğum süreci başladı 16 saat sonra doğdu 2500 kg
5134 Zeynepsinejan Merhaba bizde 26 haftalık olduk mide yanması başladı belim ayakta çok kalınca ağrıyor.