Annelikl merhaba, bugün kontrolüm vardı 32+3 teyim benim de karnımda yer yer sertleşmeler oluyordu doktor usgde de hissettiği için nstye yönlendirdi ve hafif sancılar görmüş. 36. Haftaya kadar sancıları görmek istemediklerini söyleyerek çok ayakta durmamamı, bol su tüketmemi tavsiye ederek yolculuğu ve ilişkiyi yasakladı. Sizler de kontrolünüzde durumunuzu bildirin dilerseniz ben bebek hareketinden zannediyordum çünkü, güzel dönüşler almanız duasıyla 🌸