Sibel_2424 20 haftalık gebeyim isim konusunda çok kararsızız hiç kimsede olmayan veya az olan bir isim koymak istiyoruz fikirlere açığız aklımız dakiler göktuğ akgün Yuşa Gökalp gibi
MervEslinArden Sibel_2424 Benimde oğluşun ismi ARDEN olcak inşallah 32 haftalık oldu 2020 de kızıma hamileykende oğlan olursa ARDEN koyarız demiştik kızım nasip oldu elhamdülillah
Petitoos Sibel_2424 bu arada Gökalp hiç görmüyorum desem olur yani her taraf göktuğ kaynıyor merak etmeyin Gökalp az ☺️
Ozgekiz Sibel_2424 oğlumun ismi Selim 🥰 çok çok çok beğenerek koydum. Diğer seçeneklerim Ali ve Barış idi. Şimdi oğlum olursa Ömer olacak inşallah 🥰 arda da aklımda ama kocamı ikna edemiyorum 😄
Edamurat58 Sibel_2424 ben cocukların isimlerin enerjisini taşıdığına inanıyorum yuşa ismi çok agır bi isim tanıdık cocuklar var kaldıramıyolar ismi bizde atlas ve arden arasında kaldık bakalım