29+0ım bebeğim birkaç gündür çok az hareket ediyor o da çok yavaş derinden hareket ediyor yani tam net dolu dolu hissedemiyorum hareketlerini bugün bunun için kadın doğum acile gittim bir sıkıntı görmediler ama yine de doktor istersem yatış verebileceğini söyledi kendi takipli olduğum doktora da gözükmek istediğim için yatışı kabul etmedim kendi doktoruma da pazartesi gideceğim içim hiç rahat değil sürekli bunu düşünüyorum başına böyle bir durum gelen aynı şeyi yaşayan var mı? Bu arada erkek bebek