nevaneva bir kere doğumda kocanın hiçbir faydası yok bence. Daha çok sinirlerimi bozuyordu baktıkca. Normal doğum korkulacak bir şey değil 😊 her şey yolunda ise, en güzeli hatta (ben sezaryenden korkuyorum 🥹) sezaryen kolay gibi gösteriliyor ona da anlam veremiyorum. Ameliyatlı bir annenin yeni doğmuş bebeğine bakmak için kendini zorlamasi çok daha korkutucu geliyor bana, inşallah ikinci bebeğimi de normal şekilde dogururum 🤲🏻
Doktor ve ebeleri dinledigin sürece, normal doğum çok güzel bir şey 😊 kolay diyemem ama korkunç da değil inan