mehraliim Ben de 28 Mart‘ta çatlatma iğnesi oldum sekizinci günümde test yaptım negatif çıktı pozitife döner mi bilmiyorum ama çok erken olduğunu söylüyorlar sabırsızlık yaptım bekleyemedim
Genc1anneadayi mehraliim belirti vs. Var mı sizde acaba bende kasık ve sağ böbrek ağrısı vardı bugün iyiyim şükür
Genc1anneadayi Hgezer Bugün 13. Gün artık cidden dayanamıyorum 10. Gün negatifti işte bende kasıkta sızı var sağ böbreğim ağrıyor sizde böyle belirti var mo
Hgezer Genc1anneadayi benim kızım 2 buçuk yaşında ilk çatlatma iğnesi ile tutmuştu bu belirtiler vardı 12. Gün 4.4 çıkmıştı 14. Gün 29 ile öğrendim
mehraliim Genc1anneadayi bende de sağ tarafımda hafif bir ağrı vardı üç gündür regl olacakmış gibi hissediyorum göğüslerimde ciddi bir şişlik var bir de bir aglayıp bir gülüyorum bir de iştahım çok açıldı sadece bu belirtiler var bilmiyorum belki de bunları belirti olarak mı saymak istiyorum bakalım nasip Rabbim kimsenin kucağına boş bırakmasın
mehraliim Genc1anneadayi benim de iştah açıldı iğnenin etkisi mi birde normal test denedim negatif çıktı bugün normal kaset test için erken mi bilmiyorum onu da