Arkadaslar merhaba
35 gunluk bebeğim var mamasını degistirmistik oncekinde kusuyor diye golden goat aldık bunda da 2 gündür kakasini yapmiyor bebeğim normalde hergun en az 1 2 defa yapardı yarin yapmazsa 3 gün olacak hastaneye gitmeli miyiz sizce yoksa yapmasını mi beklemeliyim mama sanırım ağır geldi sindiremedi şimdi başka mama veriyorum yarın gün içinde yapar mı sizce mamasını da degistirdim daha önce bebeginde yaşayan annelere sormak istedim