nesli5154 boş gebelikte kese oluşuyor ancak içinde bebek oluşmuyor hiçbir şekilde. Ben de geçen sene yaşadım bu durumu. İlk gebeligimde yaşadığım için dünya başıma yıkılmıştı. Kurtajdan sonra 1 ay cinsel ilişki yasaktı, 3 ay da korunmayi önerdi tekrar düşük riski olmasın diye. Korunmayı bıraktıktan 2 ay sonra hamile kaldım yani kürtaj sonrası 5.ay . Şu an hamileyim 6.ayimi doldurdum . Darısı başınıza inşallah . Sağlıkla kavuşmak nasip olsun