Merhaba arkadaşlar bu üçüncü hamileliğim. İlk iki hamileliğimde hiç çatı muayenesi olmamıştım ve sancın olmadığı için hep suni sancıyla doğum yaptım. Şu an 37 + 4 Haftalığım. Doktorum haftaya gel çatı muayenesi yapacağım doğumunu tetiklemiş oluruz dedi. Çatı muayenesi olduktan sonra sizin doğumunuz tetiklendi mi çünkü bu sefer kendi Sancım olsun istiyorum suni sancı almak istemiyorum.