Kızlar selamm, konyada hastane ve doktor arayışındayım. Medicana’da hikmet karabacak ile ilgili hem olumlu hem olumsuz bissürü yorum okudum ve kararsız kaldım. Ahmet başaran çok övülüyor. Sizlerin memnun kaldığı önerebileceği yer ve kişiler varsa paylaşırsanız çok mutlu olurumm 🙏🏻