Manollyaaa tam bir sabır işi tuvalet eğitimi. Ben yaz ayında başlamanızı öneririm. Hem üşütme ihtimali düşük olur hem de halıları kaldırma imkanınız varsa kaldırırsanız işiniz kolaylaşır,böylelikle altına kaçırsa dahi kolay silebileceğiniz bir yöntem olur. Ve kızmadan,bunun olabileceğini, korkmaması gerektiğini,onun yanında olduğunuzu söyleyin ki bu şekilde kendini güvende hisseder. Çocuktan çocuğa göre değişiyor ama en az 2 haftanızı alıyor alıştı diyebilmek.