İyi akşamlar hanımlar 1 ay önce normal doğum yaptım sütüm güzel geliyordu ama bu 10 gündür bebeğim çok huysuzlaştı doymuyo gibi sanki göğüslerim yumuşacık çok erken mi terbiye oldu acaba sizde durumlar nasıldı süt için herşey yapıyorum Solgar kullanıyorum tahin dut bulgur yani aklınıza gelebilcek herşeyi yiyorum içiyorum dinleniyorum ama yok gibi ya ilk bebeğimi de emziremedim neden başıma bunlar geliyor isyan etmemek isityorum ama elimde değil ya güzel şeyler duymaya ihtiyacım teşekkür ederim şimdiden