Kızlar bugün misafirlikteydim ve yardım amaçlı bende biraz eğilip kalktım ve şuan çok şiddetli kasık ağrım var kötü bişey yoktur umarım çok korkuyorum sizce doktora gitmeli miyim yada evde yapabileceğinim birşey varmı lütfen yardımınıza ihtiyacım var kızlar?