Bemie Arkadaşlar ayağımda bir anda ağrı oluştu. Sonra biraz şişlik oldu. Yürürken basamıyorum acıyor, bu yüzden topallayarak yürüyorum. Bayramda acile gittim ödem oluşmuş dedi. Ödem ağrı yapar mı bilgim yok? İlaç vs bir şeyde demedi. Rahatlatıcı şeyler yap dedi sıcak su, bol su iç falan ama geçmiyor. Bu durum normal mi acaba. Yaşayan var mı?
h_h_momss Bemie ağrınız nasıl bir ağrı,nerde, bende de bi kaç gündür sol ayak parmaklarımda agrı var üstüne basınca sanki incinmiş gibi ağrıyor,aynı durum sol elimde de car parmakları bükünce ağrıyor, böyle bir şey yaşayan var mı
Bemie Talentedmom ödem ağrı yapar mı, bu kadar ağrı olmasına anlam veremiyorum. Ödemi ağrısız sadece ayak şişliği sanıyordum😞
Bemie h_h_momss başta sol ayakta iki parmak arasında başparmakla diğer parmak tarak kemiklerinde ayağın üstünde acı vardı. Dokununcada acıyordu. İncinmiş gibi hafif ağrıydı. Sonra biraz daha çok ağrımaya başladı ağrıyan bölge daha da arttı. Şimdi parmaklar ve ayağın altı da acıyor hiç basamıyorum. İki haftadır acısa da basıp yürüyordum biraz aksakta olsa şimdi sürünecem
Tazeanne57 Bemie merhaba bir çözüm bulabildiniz mi iki haftadır inanılmaz haldeyim topallıyorum ayağımı sarıyorum ama ne olduğuna anlam veremiyorum burkmuşum gbi sanki ama burkmadım. Biraz iş yapmıştım evde ondan sonra başladı ve giderek arttı . Dün ortopediye gttim röntgen çekmediler risk senin kağıt imzalaman dediler çektiremedim doktor krem yazarım dedi yazdıgı krem de de hamileler ve emzirenler kullanamaz yazıyor bir kere kullandım bıraktım . Çözüm bulan yazsın lütfen çok canm acıyor üzerine basınca