34ilayda55 12+3 günlüğüz şuan ama yoğun bir kasık ağrım var normal midir sizce başına gelen var mı sol tarafımda daha şiddetli hissediyorum
Tontis2025 34ilayda55 olabilir hareketli oldugunuz günler daha cok kasık ağrısı bel ağrısı vs. olur Simdi bu haftalarda cok yormayın kendinizi bolca dinlenin yoruldugunuzu hissettiğiniz an oturun dinlenin
gkchn Merhabalar ben suan 12+ 3 üm benimde kasık ağrılarım oluyordu ama 2 gündür dikkat ediyorum öyle kasık ağrım olmuyor tedirgin oldum .normal mi acaba ?
teachermomyy23 Bende 12+6 haftalığım kasıklarımda baskı hissi var inşallah normal bir durumdur bazen ağrıyınca tedirgin oluyorum
esraaa97 Eymen68_ ğ Evet gözüktüm ve servikal yetmezlik tanısı konuldu 17.haftada acil olarak serklaj yapıldı bu ağrılar sancıymış bebiş gelmeye hazırlanıyormuş meğer