kızlar geçtiğimiz ay dış gebelik yaşadım ondan 6 ay önce de 3. ayda bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum. dış gebelik iğneyle sonlandığı için 3 ay beklemedeyiz şuan korunuyoruz. genetik test vs. yaptırdım onlar temiz çıktı. bu 3 ay içinde kendime iyi bakmak istiyorum beslenmeme vs dikkat edicem sigarayı bıraktım folik asit kullanıyorum. size sorum eşimin sperm kalitesi ve benim yumurta kalitem icin önerebileceğiniz , kullandığınız , faydasını gördüğünüz vitaminleri ve takviyeleri benimle paylaşır mısınız? 🤍💫 yeme içme dışında eczaneden alınan vitaminler de olur